Thread
Print

[Hong Kong] LCQ12: Poaching activities carried out by illegal entrants 立法會十二題:非法入

LCQ12: Poaching activities carried out by illegal entrants 立法會十二題:非法入

Govt Press release 政府新聞稿

Something about mudskipper collectors in Deep Bay
有關非法入境者進行的捕獵活動

Chinese 中文
http://www.info.gov.hk/gia/general/200706/27/P200706270151.htm

English 英文
http://www.info.gov.hk/gia/general/200706/27/P200706270150.htm

TOP

今天到了新的觀鳥屋
有花魚佬由屋的右邊一直走去舊觀鳥屋
發現新屋內沒有警署的電話
幸好找到鳥會的幫忙
三次致電落馬洲警署才有人接聽
講了一大輪他們才明白甚麼是花魚佬
又問他有沒有捉魚
最後還問我那花魚佬走了沒有
當我說已經走了
他說既然走了,為什麼還要打給他們  :shock:
最後說會找人看看

為什麼有人闖入禁區,警方會不理?
為什麼有懷疑非法入境者,警方會不理?
為什麼有犯法者走了,警方會不理?

Attachment

IMG_0008 (Small).JPG (0 Bytes)

15/04/2008 22:19

IMG_0008 (Small).JPG

TOP

Alan,

我的情況比你不知算好, 還是壞, 上次打去比 LMC police report 完. 留左電話. 之後睇住 D 花魚佬走. 我亦睇完影完雀. 離開米埔.

離開途中不斷接到不同警署打黎電話問有關地點. 人物. 詳情等. 包括 Tsim Bei Tsui, 北區唔知邊間, Lok Ma Chau ..etc 四五組唔同人打黎.

佢地通常最後問我係. :"請問你而家位置係邊? 可唔可以帶一帶我地?"
我記得第一次答時係:"我家下係青馬大橋播~!"
Police :"下?點解係青馬大橋呀? 你唔係話係米埔見有 II ?"
我 :"係.. 但我係 2 hrs 前打比你地播..!!"
Police :"......................."

不斷重覆以上對白對唔同環頭隊伍的 police 講. 最後一次對話係 :
"我家下係東涌播~!"

:  :  :  :

不過我相信. 我地唯一可做既. 就係繼續見到有花魚佬. 就繼續打電話. 我地盡我地責任. 佢做唔做佢地既事. 但電話多. 投訴多. 佢地自然有壓力!
:twisted:  :twisted:

TOP

Thread