Thread
Print

[Hong Kong] 越野單車在尖鼻咀 Mountain Biking at Tsim Bei Tsui

越野單車在尖鼻咀 Mountain Biking at Tsim Bei Tsui

最近去 TBT 發現之前很少見的,很多駱驛不絕的高速疾走的越野單車友飛馳  :evil:

之前最多是一般單車在鐵絲網邊慢行 。最近唔知邊班越野單車友推廣去  TBT 魚塘邊飛馳 :cry:  有冇得勸阻呀?

TOP

又影底佢地d相ar. 果處地面高高底底. 唔應該高速行駛的. 好易生意外. 撞到人唔好啦. police 哥哥可能幫到手. 下次試吓call 佢地啦.

TOP

同李生講聲有用 d . 成大半個尖鼻咀的魚塘都係佢既. 入去前. 無留意 d 警告牌? 果到d 農友好友善. 但都同我地講明係私人地方. 可以唔比我地入的.

TOP

李生  :?:  :?  我幫他北京商場起過D野,連他真人都冇得見啦  :wink:

TOP

我冇幫過佢做野呀. 不過以前公司樓下都撞過佢幾次既.  

TOP

其實我發覺到越來越多鳥友非因工作或雀鳥普查而在米埔保護區內蹅單車, 其實都會對其他鳥友或遊客造成滋擾. 請自重.

TOP

Thread